TARCZA FINANSOWA 2.0 POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM, par. 14, ust .1 lit. I, Spółka SG Marketing Sp. z o.o. informuje, iż uzyskała Subwencję Finansową, a podmiotem udzielającym Wsparcia jest Polski Fundusz Rozwoju.

check our
powers

Audyty, Tajemniczy Klient

Badanie półki – poziom dystrybucji, ceny, poziom merchandisingu, POSM, konkurencja, opinie sprzedawców

  • Tajemniczy Klient – badanie rekomendacji sprzedawców lub jakości obsługi przez promotorów / hostessy / sprzedawców
  • Kontrola w PSD – audyt dystrybucji, cen, merchandisingu, promocji i działań konkurencji
  • Tajemniczy Klient, mechanizmy lojalizujące PSD
  • Badanie ankietowe
  • Teleaudyt
  • Wyjątkowe możliwości wykonywania dowolnej ilości wizyt kontrolnych na terenie całego kraju
  • Rozbudowana ludzka struktura terenowa firmy

Unikalne, pod względem skali doświadczenie w zakresie tworzenia zespołów do badania oraz budowania dystrybucji i standardów ekspozycji. Wieloletnie doświadczenie w kategorii audytów pozwala nam na sprawne i elastyczne działania w konkurencyjnych cenach.

    What’s
    on your
    mind?


    © All rights reserved for SG Marketing